Merve12-12-98 benimki 7 bucuk aylık hala deli gibi dökülüyor sağlık ocağı demir ilacı vermişti ve d vitamini pek kullanmak istemedim dogumdan sonra sanırım onları kullansam iyi olur
Şampuan maske yağ onların iyi geleceğini sanmıyorum çünkü dogumdan sonra hormonlar vs değişiyor bi de vücut vitaminsiz kalıyor takviye şart