Merve12-12-98 doğumdan sonra vücuttaki östrojen ve progesteron hormonları azaldığı İÇİN saç dökülmesi oluyor. Bir süre sonra geçiyormuş özellikle altıncı aydan sonra geçtiğini söylüyorlar. Benimde acayip dökülüyor yattığım yere, duşta,tararken,toplarken tutam tutam hatta dün belli canlanır diye uçlarından kestim 3-4 parmak 😢