Canım hiç boşuna bir şeyler alma benim de bebeğim iki aylık benimkinde de öyle oldu zeytinyağ sürdüm yarım saat sonra banyo yaptırdım bebek bakım setinin içerisinde bir tane tarak var plastik istersen banyodayken şampuanladıktan sonra banyoda tarı ters tarafa doğru tararsan zaten hepsi dökülüyor ama benim bebeğim üşütmesin diye duştan çıkardıktan sonra saçını kurulamadan geriye yana sağa sola tarayarak bir haftada temizledik ekstra hiçbir şey boşa para verme ama Taraman önemli acımaması için de önceden ya sür