Ben resmen 4aylık olana kadar cektim. Devamlı zeytinyağı dediler. Bi işe yaramadı. En son internette bebek yagı sürün tarayın yazıyordu . Ve sadece bir defa sürdüm bebek yagı taradım ki benm oglanın kafasındaki konak cok derindi. Kalıp kalıp cıkardı ve Bi daha da olmadı. Tek seferde bebek yagı cıkardı. Kesinlikle zeytinyağı cıkarmıyor