Ben doğduğundan beri mustela konak önleyici şampuan kullanıyorum hiç olmadı 4 ayligiz sadece 3 ay 20 gunlukken taşınma sürecimiz oldu onda da saçının önünü başlamıştım hafif baktım olacak gibi tabi 9 süreçte banyo felan da yaptiramamistim ondan da olabilir şu an yine yok mesela geçti iyi ki almışım banyo yaptıktan sonra son olarak kopukleyip durulayıp çıkıyoruz 💕