TugceAsyaY tek basına kullanmak için çok rahat bebek arabası tek başınayken gercekten zor oluyor ve heryere gidemiyorsun avmlerde asansör bekliyorsun mağazalarda gezemiyosun bakkala markete gitsen içeriye bebek arabasını sokamıyosun özel aracın yoksa hepten sıkıntı zaten ama kanguru cok büyük kolaylık 1.5 aylık kızım ve kanguru kullanıyorum cokta memnunum