TugceAsyaY ben tavsiye ederim canim. mamadusbaby aldik bizde evde oyle anlar oluyorki kucaktan inmiyor uyumuyor takiyorum onu. bi gun eminonune gittik esim tasidi 3 saat kesintisiz uyudu bebek arabasiyla mumkun degil gezemezdik eminonu gibi bi yerde zaten durmazdi. bazen marketr falan gidecegim zaman takiyorum. bebek arabasini apartmandan asansorle indireyim diyorum kapi girisinde merdivenler 11 basamak anlayacağın benim icin cok cok ii oldu. birde ilk koydugumda agladi durmadi 2 3 denedim yine olmadi. uyurken koydum bi kac kez sonra fon makinesini acip uyanikken koydum oyle oyle alisti bilgin olsun canim.