Rabiye TugceAsyaY baby2go 8in1 ergonomik çok rahat bir kanguru internetten araştırın beğenirseniz yardımcı olurum 🙏🏻
bayb1 İyi qecelr annişler ben iki saatlik bi yolculuk yapıcam kızım daha yeni iki ayına qirdi chiconun kanqurusu var bnde kullansam bacakları filn acıt mı acaba daha küçük ya
Oglusbora Mamadusbaby kesinlikle bebegm kolik bir bebekti dogdugu gündem beri yenidogam aparatıyla kullanuyrz suan 6bck aylgız hala severek kullanyrz
Asli91 TugceAsyaY fiyatı banada fazla geldi ama bi site var kanguruları karşılaştırıyo yaklaşık 10 firmanın. İyilerin en uygunuydu gözümü karartıp aldım😂 bide kullanıcı yorumlarınıda okudum iyiydi. Taşıma aralığıda 0-4 yaş uzun ömürlü tabi durursa 😁
Asli91 TugceAsyaY şuanlık iyi gidiyo. Fazla kilosuda yok zaten 2 aylık 5300. İleriki dönemlerde zor olabilir 😁
Hasret Ben almadım ama şu sıralar aklımda almak istiyorum alırsam da momfortbaby olur çünkü erkek bebekler de düşünülerek tasarlanmış artı yenidoğan aparatı da var biraz pahalı geldi ama 2. El alıcam büyük ihtimal
Miniktavsan TugceAsyaY bende cok kararsızdım canım 2 aylık bebeğim yeni başladım kullanmaya dısarı cıkarken cok iyi oluyo tek cıktığımda😍❤️