19972017 ben okul öncesi öğretmeniyim. Ilkokula bağlı bir anasınıfında çalışıyorum. Yemek işi öğretmene göre değişir. Şöyle yani ben beslenme listesi hazırlıyorum ona göre getiriyorlar. Ama bazı öğretmenler sırayla yapiyor. Mesela bugün ayşenin annsi tüm sınıfa hzırliyor yarın ahmetin gibi, sırayla yani. Onun dışında çocuğun kendi kullanacağı malzemeleri aile alıyor bizim okulda. Boya, kalem vs şeyleri ama bazı okullarda karton gibi malzemeleri de veliden istiyorlar. Her ay cüzi bir miktar aidat var. Temizlik malzemeleri gibi şeyler için. Yer yer fark eder. Allah iyi bir öğretmenle karşılaştırsın inşallah 😊 tabi bu söylediklerim anaokulunda çok daha farklı oluyor 👍