Nisann0601
Kızınızın anaokulu yaşı tutuyor ancak ilkokula bağlı anasınıflarından ziyade bağımsız anaokuluna(devlet anaokulu) kaydettirin çünkü ilkokul bünyesindeki anasınıflarına 68 aylıktan 57 aylığa kadar olan çocuklar kaydedilir. Hatta veli ilkokula gitmesini istemiyorsa 69/70/71 aylık çocuklar da anasınıfına kaydedilir ve boş kontenjan olursa sizin kızınızın ayındaki çocuklar kaydedilebilir ancak ben tavsiye etmiyorum çünkü kendi ayından büyük çocuklarla aynı ortamda olmak zorlayabilir, psikolojik açıdan yorabilir. Sınıf içinde yapılan çalışmalar 53 aydan büyük çocuklara göre hazırlanır bu da kızınızı zorlayabilir.
Ancak bağımsız anaokulunda sınıflar yaş gruplarına ayrıldığı için kızınız ayına uygun olan gruba kaydedilir ve bu da daha verimli bir eğitim öğretim yılı geçirmesine vesile olur 😊
13 yıllık okul öncesi öğretmeniyim 🤭