Toplu olarak tüm sınıfa sırayla beslenme hazırlamak hala var mı ya? Şaşırdım okuyunca..bazı okullarda liste veriliyor haftalık ya da aylık da olabilir..anneler evde. Kendi çocuğu için koyuyor .öğretmenin belirlediği kurallar çerçevesinde..oğlum iki sene kreş iki sene de çalıştığım okulda ana sınıfına gitti..anası ifinda mutfakta görevlilerimiz vardı..belirlenen menü dahilinde orada hazırlanıyordu..çocuklar beslenme saati geldiğinde gidip ellerini yıkıyorlar,sonra küçücük sandalyeleri e oturup küçücük masalarında beraber yemek yiyorlar .çok tatlı oluyorlar 🙂 yapılan toplantılarda o sandalyelere oturduğum geldi aklıma..🤣
Çocuğunuz sabahciysa kahvaltı,oglenciyse yemek oluyordu..hatta bı sene oğlum mecbur sabahçı olmuştu .ben de o yaşına kadsr hiç çay vermemistim .o da ısrar edip istememişti..o gün kahvaltıda açık çay vermişler..eve geldi “ anne biliyor musun ben bugün okulda çay içtim ” dedi🤣
Bı de sene başı toplu bir şekilde liste veriliyor..tüm kırtasiye malzemeleri için .tüm sene kullanılacak olan herşey aldıriliyor..aynı şekilde temizlik malzemeleri..tuvalet kağıdı ıslak mendil sıvı sabun gibi .bu iki liste bayağı tutuyordu 3 sene evvel..şimdiki fiyatlarla bilemiyorum😟 tabi cocugunuz için küçük bir çanta,suluk,panduf,yedek kıyafet de isteniyor..yedek kıyafet gerçi devlette sıkıntı..kreste çocuğumun üstü hergun değiştirilir temiz kıyafetle yollanirdi eve, maalesef devlet okulunda bunu bir kere gormedim..çok öğrenci oluyor ugrasmiyorlar ugrasmiyorlar..
Bayağı yazdım umarım bilgilendirici olmuştur🙏