Nil2736 Rahim masajı yapılmadı. Kum torbası koymadılar. Benim doktorum bu işlemleri onaylamıyordu. Kanama kontrolü yapıldı. Epidural etkisi devam ediyordu o yüzden canım yanmadı. Sondayı da o etki devam ederken çıkardılar saniyelik bir şeydi. Doktorum Sezaryen korsesi takabilirsin dedi ama ben hep çok garip hissettim ve takmadım. Korsenin zorlayarak kullanımının rahim sarkması yapma ihtimali de var diye biliyorum. Bunlar mesele değil de ben size uyuşukluk durumunu söyleyeyim. Kesinin 10 cm yukarısına kadar bir hissizlik olabilir. Oraya elinizle pıt pıt dokunun ara ara. Hissin çabuk gelmesini sağlıyormuş. Ben bilmiyorum, gelmesi aylar sürdü.