Hiç birini banada yapmadılar.sadece kanama cokmu diye alttan Bi kere baktı hepsi bu. Ben hasta bezi kullandim ilk gece çok kanama oluyor diye rahat ettim büyüktü hasta bezi göbeğimi falanda.kapatti dikişler rahatsız olmadı.ben hastaneden çıkınca tulbentle göbeğimi yukarı doğru çekerek sıkıca bağladım 2 3 gün sebebi de göbek sarktigi için dikişlerim aciyordu ve terliyordu.