Nil2736 yüksel bel hatta hamile külotları bir süre daha kurtarıcı oldu. Normal giyemedim dikiş yerime geliyor diye. doğuma girmeden belli bir süre önce ⅝ saat aç kalmak lazım ki anestezi sıkıntı yaratıyor. Öbür türlü uyanması zor oluyormuş. Onun dışında sonda takılması korkutuyord beni hep kötü şeyler duydum ama hemşirelerle mi alakalı bilmiyorum anlamadım bile çok rahat oldu korktuğuma değmedi. Kum torbası koydular rahim masajı yaptılar bastırdı karnıma kirli kanı akıtsın diye ben şok tabi ya dikişin açılırsa bisey olursa yüz tane soru soruyordum. 😁 İtinayla cevapladı kızlar sağolsun. Doğumdan sonra sulu şeyler birkaç gün içtim, özellikle kelle paça falan içebiliyorsanız çok iyi. Depend kullandım büyük yardımcım oldu kesinlikle alınmalı. Ve hamile geceliği. Varsa önden düğmeli gecelik pijama da olur.