Gmzynpasya işten çıkmak isteyen sizseniz istifa etmenizi beklerler malesef. İstifa da malesef tazminat hakkı olmuyor. Normalde is yeri sizi çıkartmaya çalışsa ve size moning uygulama istifa için dava yoluma gidin derdim ama anladığım kadarıyla xocuklar için isteyen sizsiniz. Biraz iş yerinin insiyatifine kalmış bir durum. Kurumsal olanlar genelde veriyorlar ama küçük veya orta ölçekli bir firma ise vermek istemez.