RobinScherbatsky Gmzynpasya insanlar haklı siz kendiniz çıkıyorsunuz kaldı ki toplu bir doğum parası alırsınız tazminattan daha fazla yapar tazmitanız 1 maaş olur
Ozgdlny Sontvbukucu ben yarın avukata gidicem fesih hazırlıcaz çekicez bakalım. Arabulucuda anlaşma sağlamadılar mı peki?
Sontvbukucu Ozgdlny hayir yokuşa sürdüler. Zaten genelde buyuk şirketler yokuşa sürüyor cok çalışanları oldugu için herkes hakkını talep etmesin uğraşmasın diye süreci zorlastiriyorlar
Ozgdlny Sontvbukucu bugün bende tek taraflı fesihte bulundum. Bakalım bizi nasıl bir süreç bekliyor 🤷🏻♀️ avukatımda aynısını dedi süreç uzasın diye işi mahkemeye taşıyorlar dedi
Ozgdlny Sontvbukucu amin inşallah 🙏🏻🙏🏻 insanın ekmeğiyle oynamak neymiş anlasınlar yanına kalmasın hiç kimsenin
Sontvbukucu Ozgdlny valla ben de cok pis ah ettim hakkimi yediler resmen en ufak emegimi bile helal etmiyorum sorumlusu olan kimlerse hepsine haram zıkkım olsun 😀
Ozgdlny Sontvbukucu Sontvbukucu bende yakaları biraraya gelmesin diyorum🙏🏻 kendi başlarını kendileri yesin
Ozgdlny Ozgdlny merhaba dava sürecinizi paylaşırsanız daha sonra çok sewinirim bakalım neler yaşıcaz çok merak ediyorum