Alperin_annesi 6,5 aylık bebeğim 1 hafta önce yaptırdım. Keşke daha küçükken yaptırsaydım. Çünkü şu an birçok şeyin farkında, ameliyathaneye bizi almadılar ve bebeğim işlem süresince ağladı adım gibi eminim. Ben de eşim de ağladık ilk gün çok pişman olduk. O unutacak belki ben o bakışlarını hiç unutmayacağım. İlk gün çiş yaparken hep ağladı, ertesi gün krem sürmeye başladık ve rahatladı. İyileşmek üzere şu anda. Ben hiçbir zaman yaptırmayı düşünmüyordum ama bebeğimin pipi derisi fazla olduğu için doktorumuz yapmamızı önerdi.