53 günlük yaptırdım ilk gün bir iki kere ağladı geçti biz sünnet esnasında bütün süreçte yanındaydık bebeğiminizin özel bir klinikte yaptırdık zaten bizim doktorumuz 3.günden sonra günde 5 6 kere pipisini tazikli su tutmamızı kabuk bağlamasin diye önerdi kantoran yağı sürdük sadece krem vs kullanmadık karton bardak kapadık çok rahat geçti 1 hafta da bişeyi kalmadı