Alperin_annesi 5ay 20 günlükken yaptırdık, ısrarlarım sayesinde eşim illa yaz olsun dedi durdu.. Hiç ağlamayan çocuğum 3 saat susmadı, asla kucağımdan inmedi, içli içli ağladı 3 saat sonra gülmeye başladı şükür .. Kafasını kapılara vurdu eşim, o da ağladı baya.. Yapan kişi geç oldu biraz, ilk 20 gün çok ideal demişti.. Allahtan bizimki dönmüyor daha.. 1 haftada toparladı, ona travma olmadj ama bize travma kaldı :)