AlyaUrasmoms Ekin-melek22 Emiyor; uzun ve sık aralıklarla uyuduğu zaman göğüslerim ağırlaşıyor ve ağrıyor artık. Ben de uyurken sağıyorum
Preeschoolteacherr Bende şunu merak ediyorum süt ve mamanın doyuruculuğu aynı mı? Mama için üç saatte bir diyorlar ben sütüde biberonda üç saatte bir veriyorum bazen tekrar istiyor bazen içinde bırakıyor 🤷🏻♀️
1kizannesi Preeschoolteacherr doyurucu olması aynı ama mamanın sindirimi daha zor bu nedenle anne sütü ile mamaya göre daha kısa sürede acıkır
AlyaUrasmoms Aselikoommm Gazı da vardı ama çıkardım elimden geldiğince masaj yaparak ve bacakları karnına itme yöntemi ile fazla fazla çıkardı hem de. Dedim inşallah rahatlamıştım biraz olsun huysuzlanmayı keser; sonuç aynı 🤦🏻♀️
AlyaUrasmoms Birkedibirbebekkkk Biz 52 günlük olduk; ben baya fazla vermişim ya 😐 Doktora da danışmam gerek sanırım kafama göre iş yaptım 🤦🏻♀️😔
Birkedibirbebekkkk AlyaUrasmoms bence kimseyi dinleme ilk doktoruna sor. En dogru seni o yonlendirir. ☺️Saglikla büyüt bebegini.
AlyaUrasmoms Beraninannesii Başlarda ben de öyle yaptım; ben sağmaya da uzun uyuduğu zamanlar başladım. Göğüsler ağırlaşıyor bir süreden sonra 🤦🏻♀️
turuncuelma Beraninannesii Yani içiyorsa kusmuyosa sıkıntı yok afiyet olsun bebişe ben açıkçası çok vermeye korkuyorum sonradan yetmez diye 😂
Beraninannesii turuncuelma Kusmuyor hatta 1 saat önce emzirdim mama verdim 1 saat sonra tekrar aranmaya başladı 🤦🏻♀️😂
Ekin-melek22 AlyaUrasmoms kaç aylık acaba? Meme terbiyeniz olmamış henüz. Olduğunda sağmazsınız. Sık sağarsanız mastit vs. Oluyor. Dikkat edin ☺️ Zamanla olacak terbiye, taş gibi olmayacak, akmayacak, rahat edeceksiniz.
Aselikoommm AlyaUrasmoms ne kadar gaz çıkarsalarda rahatlamiyorlar canım benim ki çık fazla gaz çıkarmasına rağmen aynı zamanda kolikti onları rahatlatmiyor maalesef
Tugba2867 AlyaUrasmoms bebekler ilk üç ay anne karnında hissediyorlar ve en bildiği koku sizin kokunuz hatta göğsün kahverengi bölgesi beğeni kese içerisindeki şu kokusuyla aynı e çocuk dünyaya geldiğinde tek bildiği yer anne kokusu anne teni yabancı ve dış dunyaya alışmaya çalışıyor kucağa alışır diye korkma ve diyenlere de aldırma bol bol kucakla ten teması yap bazen bebekler karnı tok altı temzi gazı olmadığı halde ağlar çünkü tek iletişim kanalı ağlamak her ağlaması açlık değil sevgiye de ihtiyacı var çünkü k lar bir robot değil dokunarak hissederek koklayarak hayata adapte oluyorlar Misal sizi bilmediğiniz bı ortama bıraksalar ilk işiniz tanıdık birini aramak olur dimi bebeklerde öyle Bence mamaya da ihtiyacınız yok sık sık emzirin mama mideye oturduğu an uzunca uyumaya sebep oluyor ve sizin bebeğiniz henüz küçük az az sık sık yesin fazlası da aşırı kiloya sebep olur gerek yok gelisimi ayına göre iyiyse fazladan mamaya gerek yok sütünüz yetiyorsa Misal benim oğlum 5.5 aylık ben baştan beri meme reddi yaşıyorum biberondan dolayı mama takviyesi ne devam etmek zorunda kaldım sütüm gittiği için Kutuda 5 aya göre neredeyse 6 ölçek mama vermem gerekiyor ama gelişimi iyi olduğu için 4 ölçek 120 CC falan veriyorum fazlasını verip şişirme ye gerek yok sağlık ocağındaki hemsirem de takip ettiğim hemşireler de gelişimi iyiyse fazla mamaya gerek yok diyor
AlyaUrasmoms Aselikoommm Sıcak su torbası ve acı elma yağı önerdiler canım senin de aklında bulunsun. Ben deneyeceğim, sen de dene istersen. Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
GSevilay65 AlyaUrasmoms cnm anne sütünü almio artık bizimki arada keyfi isterse geceleri alıo ben veriorum kendini itio veya kasio bende o zaman mama veriorum 180 CC her öğünde cnm şuan 5 ay 13 günlük 🧿 alırsa isterse devamını yapıp veriorum mamayı
AlyaUrasmoms GSevilay65 Ben yeni sağıp vermeye başladım 100 cc veriyordum 3 saatte bir; fazla geldi sanırım, tekrar meme vermeye başladım daha sakin şuan sanırım temas da istiyor
Defnecimm Ekin-melek22 birşey sorabilir miyim? Meme terbiye olduğunda uzun saatler sağamazsak eger bı sıkıntı olur mu . Yani bazen dışarı cıkıyoruz uzun saatler ne emzırebılıyorum ne sağabılıyorum 7 saat mesela. Mastıt yada süt te kesilme durumu yaşanır mı. Çünkü sanırım göğüslerım terbıye oldu agırlasma agrı vs yok ama uzun saatler sağamayınca endişeleniyorum