AlyaUrasmoms öncelikle kız erkek arasında çok fark var. Benim oğlum aç dünyaya geldi resmen ve 3 ay oldu asla kendi sütümle doyuramadım. 2 haftaya kadar 1,5 mak 2 saatte bir 100-120 cc içiyordu ve hiç emmedi beni. Ama artık sadece mama içiyo çünkü süt namına bir şey kalmadı. Nasibi o kadarmış dedim. Şuan mamayı da bazen 2 ölçek (geçiştirme öğünü diyorum ben) bazen 3 ölçek (90cc) veriyorum doyuyo 2-2,5 saat gidiyo o mamayla. Sende eğer emzirebiliyosan sonuna kadar diren ve emzir yoksa olan üstünde çekiliyor.