AlyaUrasmoms ben de sizin gibi sağarak veriyordum fazla vermişim anlamamışım bebek reflüden ve kolikten öyle ağlıyormuş, emzirme arasını yani süt verme arasını biraz açmaya çalışın. Sütü verdikten sonra en az 20 dk yatırmayın dik tutun gazını çıkarın her şey daha kolay olacak birkaç günde baya fark ediyor