Urazanns Ay susturamadıkça ben de ağlıcam o durumdayım şuan. Tam uyutuyorum; kendi yattığı yerden de uyumuyor kucağımda uyutmaya çalışıyorum. Koyduğum gibi uyanıyor, ya da kuş uykusu gibi 5 dk uyuyup tekrar ağlamaya devam ediyor. Ah derdini bir anlasam…
Karnını doyurdum, gazını çıkardım, altı temiz 🤷🏻♀️🤯