EPFD Nuuu bende 40 kım bitince adet günüm ne ise o zaman oldum ama doktorum emzirdiğim süre boyunca olmayabilirsin endişelenme demişti yani çok normal merak etmeyin.
ddm-tekin Nuuu ben de 7 aydır olmadım. İnsan psikolojik olarak hamile gibi hissediyor korkuyor 😅 ben de öyle oluyor olmadıkça 😂
Mavilioglum Nuuu 10 aylıkken oldum ve olduğum gibi hamile kalmışım. Kesinlikle dikkat et rahim doğuma çok hazır oluyor. Ben 1 kerede hamile kalmışım siz dikkat edin 2. Hamileliği hemen düşünmüyorsanız.
Minnakkk Nuuu 1 yıla kadar normal deniyor. İki dogum yaptım ikisinde de 40 ım cıktıgı hafta adet oldum ve hep duzenli oldum hic sasmadı
Glcn22 Asumert 8. Ayda geldi sonra 9. Ayın sonunda geldi 2 gun felan sürdü şimdi bekliyorum ne zaman gelirse 😂