hasanurasiiimm ay evet yaa hamilelikte falan hiç almadık ped, fiyatları geçen gördüm şok oldum 😰 keşke stok yapsaydık🤣😂 benim de oğluşum üç aylık hala regl olmadım ama kız kardeşim 2,5 aylıkken olmaya başladı. Annem de 40ında olurmuş hep. İkisinin de kızları var oğulları değil. Acaba erkek bebek farklı mı oluyor?