Bebegimveben0 3-4 ay iyiydi sonradan adet günlerinin arası açılmaya başladı 1-2 hafta falan geç oluyorum. Kızımda hiç böyle olmamıştı oğlumdan sonra düzensizlik olmaya başladı geçen hafta doktora gittim emzirdigin için düzensiz adet olman normal ayrıca kilolusun ve yyumurtalklarında da biraz büyüklük görüyorum hergun yarim saat yürüyüş yap dedi smear testi aldı daha sonucum çıkmadı 2 tane bebeyle hergun yarim saat yürüyüş imkansız benim için