Suzi-12 ben bu durumu 2 kez yaşadım henüz 4 aylik bile değiliz kafa cayır cayır nefesi bile sıcak geliyor ama ateş 36.7,8,9 neyse bi kere sağlık ocağına götürdüm karından bakınca 38 cikti. Ben evde koltuk altı ile olcunce 36 çıkıyordu normal de makattan sonra en doğru çıkan koltuk alti derler. Cay kaşığıyla calpol verdiğim gibi terledi ve son oldu. Ama bende cook merak ediyorum neden boyle oldugunu