Suzi-12 Kızlar merhaba Kızımın alnı bugunden beri ateş gibi yanıyor ateşine bakıyorum 36.7 çıkıyor. Bu nedir bilen var mı ? İlk defa böyle bişeyle karşılaştım ne olduğunu bilmediğim için endişeliyim Üstünü açık yatırıyorum şuan . Acile gitmem gerekir mi
Aalya Suzi-12 dün geceden beri aynısını yaşıyoruz.21.5 aylık kızım .iştah sıfır ateş var 37.5 u gecmıyor.şehir degıstırıdk hava degısımı oldu sanırım bizde .Allah şifa versın ınsallah hepsine . Arada calpol verıyorum
isabel Suzi-12 koltuk alt mı ateş ölçeriniz var? Şimdi şöyle söyleyim benim çocuklarda da ara ara belirsiz ateşler olur ama özellikle kafada olur vücutta olmaz. Diğer ateşölçer bu konuda daha iyi oluyor
Uzunkipriikk Suzi-12 canım bi ara bende aynısını yaşadım ateşinin olduğunu hissediyordum ama ne kadar ölçersem ölçeyim hep normal çıkıyordu içim rahat etmemişti hastaneye gitmiştik doktor karnından ölçmüştü ateşini 37.5 çıkmıştı sende karnından bi dene istersen
Masalelisa11 Suzi-12 valla canım suan benim kızımın da ateşi var gibi anlamadım sıcak alnı ateş düşürücü verdim
Suzi-12 Masalelisa11 alnı çok sıcak vucudu normal ama kol altından ölçüm yaptığımda 36.7 çıkıyor anlamadım
Masalelisa11 Suzi-12 of alsam alsam morelim bozuldu kulakları kıpkırmızı oldu sonra baktım biraz ateşi çıktı ya😞
Suzi-12 Prensesannesi38 dünden beri çok huysuzdu bugunde hiç hAli yoktu saatimi kurdum 2 saate bir kontrol edicem artık
Suzi-12 Masalelisa11 benimde öyle şimdi uyuyor ama benim Aklım hep kızımda . Ay çok zormuş gerçekten hepimizin miniklerine acil şifalar olsun 🙏❤️
Suzi-12 Aalya bende şimdi eşime aldırmYa gönderdim gelince vericem ama uyuyor suan uyandırıp içirip geri uyutsam bşşey olurmu
Suzi-12 isabel normal koltuk altına takıp baktığımızdan var yenidoğan zamanı Almıştım . Sizin dediğiniz bu korona zamanı bastan ölçüm yPılanlar değil mi
Masalelisa11 Suzi-12 amin ya valla onunla ilgili en ufak bir şey oldumu psklpjim bozuluyor yemin ederim
Aalya Suzi-12 emzirme pozisyonuna getirip hafif başını yukarı kaldırıp verin ayına göre ölçüsü ile . Sonra pış pış devam ettirin uykuya .kaç aylık siizn bebiş
isabel Suzi-12 evet onlar iyi oluyor muhtemelen çocuğunuzun aynı bizim çocuklar gibi kafa ateşi çıkmış 🤷🏻♀️ geçmiş olsun. Dereceyi görmeden hareket etmek de zor oluyo 38 üstüne ilaç veriyordum
Suzi-12 Masalelisa11 şuan aynı böyleyim. Dünden beri sadece 2 saat uykum var şimdi uyku falan kalmadı
Suzi-12 isabel isabel bende şimdi bi calpol veriiyim devam ederse hastaneye götürücem. Teşekkür ederim 🙏