Masalelisa11 Suzi-12 alarm kurdum bir saatte bir uyanıyorum malesef canım özel sektör olunca acımasız oluyorlar
Suzi-12 Ayso5 koltuk altı çok yanılttı beni içime kurt düşmüştü zaten o sıra kızımla ikimiz uyumuşuz bi uyandım ateşi baya yükselmiş hemen götürdük acile ama muayne edip gönderdiler şimdi nöbetteyim .
Suzi-12 Ayso5 38.8 çıktı muyane etti mikrop kapmış olabilir dedi doktor ilaç yazdı birde 5 ml ateş düşürücü verdi geldik eve tahlil falan yapmadı
Suzi-12 Gizemhzl hastanden geldik yeni eve geldiğimizde biraz vardı şükür düştü şimdi ateşi . Eş dost malaesef yok gurbetteyim. Yarın ilk işim güzel bi ateş ölçer almak olucak koltuk altı çok yanılttı
Mihrimahim16 Ayso5 Araştırdım çok bebeklerin vicudu susuz kalınca ateşlenmede yaparmış canım… Kaç aylık bebeğin ? Bol bol emzir canım…
Ayso5 Mihrimahim16 henüz 4 aylik anne sutu alıyor emzirince başının sıcaklığı geçmişti o yüzden mantıklı geldi
Gizemhzl Suzi-12 braun kullanıyorum ben muazzam. E bebekte 300 kira Dalan şimdi benim kızım sürekli çok ağır atesli iyr geçiriyor böbreklerinde doğumsal anomali var . Ondan başkasına güvenmem çok hastanede yattık emin olun çok iyi ölçüyor
kadertpc Suzi-12 benim kızım da bölgesel atesleniyor aklını olctum 39.8 çıktı hemen götürdüm boğaz enfeksiyonu olmuş dikkat et canım yükselebilir geçmiş olsun
Suzi-12 Alya_pakir dün geceden beri ateşi 38 38,5 arasında değişiyor Bi düşür bi çıkıyor hastaneue gittik calpol verdi herhangi bişeyi yok dendi . Sabah yine ateş içindeydi şimdi yine öyle bi iniyor bi çıkıyor
Siass Suzi-12 acille kalmayın lütfen beni de acilden kulak diye gönderdiler bugün cocuk doktoru kulagında bi sıkıntı olmadığını söyledi ve yatış verdi
Gizemhzl Suzi-12 idrar tahlili vermenizi öneririm yalnız hem tam idrar tahlili yani tit hemde idrar kültürü isteyin.
Siass Suzi-12 bize yatış verdiler sabah tekrar geldik kan idrar alındı bu gece yatıyoruz takip edilecekmiş 🥺