Melissamom merhabalar,benim oğlum 1 yaşına girdiği gün yoğun bakımda yattı,ondan öncesinden ilk doğduğunda 1 hafta küvöz de kaldı. 1 yaşındaki yoğun bakımda kalma sürecimiz çok kötü idi. Çok hareketli olduğu İçin kollarından ve bacaklarından yatağa bağlandı. Hastaneden çıktığımızda bilişsel gelişimi ile alakalı gerilemeler farkettim. 10 dan fazla kelime söylerken söylemez oldu,yürüyecekken reddetti,hareketli iken daha durgun oldu,iştahı geriledi yediği şeyleri yememeye başladı vs.
İnanır mısınız bilmem ama ben çok araştırırım ve de inanırım. Bilinçaltı bir çok şeyi kaydediyor. Sizin dediğiniz gibi o an kapıldığı his; annem babam beni burda bu halde yapayalnız bırakıp gitti neden yanımda olmadılar neden yoklar gibi daha da uzatabiliriz. 2 yaşını 2 ay geçmişti. Bir gece oğlum uyurken ona doğduğu günden bugüne kadar bütün herşeyi anlattım aslında hep hastanede ve o kapının arkasında olduğumuzu onu çok sevdiğimizi doktorların güvenilir insan olduğunu bize her zaman güvenebileceğini, ben bunları anlatırken uykusunda hep iç çekti. O sabah uyandığında 1 yıldır etmediği kahvaltıyı etti iştahı daha arttı. 1 ay içinde de konuşmaya başladı. En sevdiği oyuncağı Spiderman e; uyan Spiderman dişim ağrıyor demişti 🥲
Benim Uyguladığım bu teknik barış muslu ya ait bi araştırın dilerseniz. Bilinçaltı formatlama konuları ile ilgileniyor