Dylan araştırdığımda ben de bu yöntemle karşılaştım biliyor musunuz:) ve üç beş gündür ben de tam uykusuna dalacakken ona doğumunu, doğum anında ve doğumdan sonra neler yaşadığını anlatıyorum. Kesinlikle hepimiz için geçerli bu durum. Bir kişinin bir problemi varsa bu genelde çocukluk / bebeklik çağında kalmış oluyor ve kişi bunun sonradan geliştiğini zannediyor ama bence öyle değil. Zaten var olan bir duygu bilinçaltında, başka bir olayın tetiklemesiyle de aciga çıkıyor. Yılların birikimi. Bu durumun ilerde çocuğum için bir travma yaratmasını istemem. Barış musluyu tanımıyorum ama araştıracağım:) teşekkür ederim 🙏