Gncaplt25gnca bu bi tık şans meselesi sanırım biz meme + mama gidiyoruz. Ben direk bebelac gold ile başladım kusması arada oluyordu. Sanırım doyduğunda mama da alınca kusuyordu artık olmadı çünkü anlamaya başkadım. 4 ay 2 günlük artık kaldırıp sallamadığımız sürece kusmaz , başka mama denemeni tavsiye ederim