Senem45
Senem45 mesela dün kustu 2 defa bu mamayı, bir de bizim gazımız cok ıkınıyor sürekli o da tetikliyo kusmasını , sizin bebiş kaç aylık ve nasıl kusuyor dr bize fışkırır gibi kusarsa iyi değil demişti , şimdilik öyle bişey yok ama mamadan dolayı kusmamız var