Gncaplt25gnca Bizde 1 ay sonra inşallah daha bugün gittik 3 aylık olunca yapacak. Sma kullanıyorum şimdi evolvia aldım onu da sevdi. Arada kusuyor bizimde ama henüz sorun yok. Bir de testise indi maalesef bizim fıtık şişti yani tek tarafı testisin. O da normal dedi doktor bugün bende korkuyorum anestezi için ama yapacak birşey yok ameliyat olmasa daha riskli