Mhndss Busra020 adet kanaması olabilir benim 2 aya yakın sürdü kanamam tam bitti derken tekrar hafif hafif oldu. Meğer adet kanamasıymış. İlk adet az olurmuş anlaşılmazmış.
burjuvaanne Busra020 yok bnde olmadi ama siz genede bi kontrole gidin ultrasonla bi rahim kontrolü yapilmali bnce en iyi icinizi rahatlatacak sonuc bu 🤷🏻♀️Geciverir insallah hemen
balliordek Busra020 Büyük ihtimalle reglidir o içiniz rahat olsun😊 farklı bir durum olsa zaten vücudun bağırır doktora götür beni diye
Busra020 Gmznr2909 benimde ağrılı olur genelde bunda karın ağrısı oldu sadece hafif böyle bazen artti ama çok değil dayanilacak gibiydi
Busra020 Dilekcsgn benim gazla değil canım ya hatta bugün rengi kahverengiye döndü düşün ped bile takmiyorum
Mhndss Busra020 bir ay sonra tekrar tam anlamıyla adet olduğumda öncekinin adet olduğunu anlamıştım. Muhtemelen sizin de öyledir. İçiniz rahat etmeyecekse bir doktora görünün. Doğumdan hemen sonra adet olmaya başlayan çok insan var.
kubraanne Busra020 Benimde öyle olmustu korkmayin bende normal digum yaptim 25 gün kanamam oldu snra bitti bikac gun beyaz akinti geldi snra tekrar lekelenme basladi oda 55. Gune kadar devam etti bitti snra
Busra020 Blackcloud benim bildiğin regl ya bugun biraz daha çoğaldı agrida aynı şekilde canım sende durumlar ne 😂