Merhaba, sezaryen dogum yaptim benimde tam 40 gun kanama oldu tam bitiyordu ki 41. Gun tekrar basladi doktorum regl oldugunu soyledi, 1 hafta sonra bitmek uzereyken tekrar basladi, suan 2 hafta oldu ve dahada cogaldi kanamam bitmek bilmiyor 2 ay surebilir diyorlar ama benim gibi olan duymadim daha