32-33 gün oldu doğum yapalı, sezaryenle doğum yaptım beyaz akıntı olmamıştı bende. Ara ara az bişe kanama oluyordu, sonra geçti sandım ama bir iki gündür şeffaf gibi bir kanama başladı yani kanla şeffaf akıntı bir geliyormuş gibi tarif edemedim tam. Kasık ve bel ağrımda var neden olduğunu anlamadım bende. Regl mi oldum acaba diyorum.