Mirayasel42
Yanlış anlamayın beni ama doktorun direkt mamaya yönlendirmesi yanlış olmuş ki 4 ayda kilo alımı düşebiliyor bu normal.
En az 300 gram alması gerekiyor bebeğiniz 400 gram almış önce şöyle yapabilirsiniz süt arttırıcı takviyeler kullanabilirsiniz bestlak solgar gibi takviyeler ve süt çayları içebilirsiniz önce veya süt yapan tarifler deneyin siz önce sütünüzü arttırmaya bakın mama vermek yerine tabii ki ihtiyaç halinde mama vereceksiniz mamaya başlayacak kadar az kilo almamış, önce bu süt arttırıcı takviyeleri deneyin bir 10-15 gün sonra tekrar kilosunu tartların bebeğinizi zaten artık kilo alımı 4 ayda düşüyor.
Eğer 15 günde kilo alımı düşük devam ederse 15 günden sonra mamaya başlayabilirsiniz Ama dediğim gibi 400 gram düşük değil zaten 4 aydan itibaren en az 300 gram alması normal karşılanıyor.