Mirayasel42 aynen benim küçük oğlan da öyle, 4 aylık tam. Bugün aşı oldu, 200 gram almış görünüyor saglık ocağında. Bir de kıyafetleri düşüyorlar, bana göre 400 gram aldı. Bi gidiyorum 100 gram düşüyor, bi gidiyorum 200, ölçümler de çok sağlıklı olmuyor, oradaki kız az kilo almış dedi ama, sık sık emiyor devamlı memeyi bırakıp etrafı izliyor, gelişimi iyi hareketli.