Imetem begonvilkokusu Ben yaptırdım 4 ay oldu çok memnunum keşke daha önce yaptırsaymışım dedim ilk 3 gün çok koyulaşıyor sonra açılıyor cok doğal oldu büyük rahatlık
Imetem begonvilkokusu sordular ben şekil istemiyorum sadece boşlukların doldurulmasını istiyorum dedim hiç kimse anlamıyor bile çok memnun kaldım
henzagizceylann begonvilkokusu arkadaşım yaptırdı bursada kendi kaşından farksız baya da güzel olmuştu siz nerdesiniz bilmiyorum ama iyi bir yere yaptırırsanız memnun kalırsınız bence
Cansualisa begonvilkokusu yaptırdım harika ilk 1 ay snra doğall rengi oturuyor 2 sene oluyor Bnm gitti ama kaşım da oturdu resmen o yönden aldıra aldıra aynı microoooo gibi duruyor😂😂 bence yaptırın
Cansualisa begonvilkokusu https://imgyukle.com/i/VTT9oQ şuan boyaaa yok gitti 2 sene oldu resmen kendi kasımıııı düzene soktu 2. Hamile olmasam yine istiyorum :)
tubikk44 Cansualisa sizin ilk yapılmış hali mi fotoda ki kabuk bağlayıp düştükten sonrada aynı kaldı mı
Aybarsmom begonvilkokusu istanbulda misiniz ? Esinin ehli kuzenimi onerebilirim instagram sayfasindan once incelersiniz isterseniz klinigi nisantasinda
xxmaydonozxx begonvilkokusu Evet ben Ankarada Bahar Babacana yaptırmıştım ama zamanla siliniyor yeniletmek lazım
NunuuAlAy begonvilkokusu Merhaba bende 1 buçuk yıl önce yaptırdım çok memnunum. Ama kaliteli ve işinin ehli olan bir yerde yaptırırsanız pişman olmazsınız