Mavi1602 Öncelikle işlem yapılan boyanın kalitesi çok önemli.Maalesef her şeyde olduğu gibi bizim kullandığımız pigmentlerde de fiyat artışı absürt bir şekilde.Hal böyle olunca pigment konusunda uygun fiyatlı olanları tercih eden uzman sayısı azımsanamayacak kadar çok.Ancak böyle yüzün ortasına yapılan kalıcı bir işlemde sırf uygun fiyat olsun diye düşük kalite tercih eden kişilere de uzman demek istemiyorum.Bu düşük kalite pigmentler bir süre sonra renk değiştirip kırmızı,gri gibi değişik renkler olabiliyor.İkinci önemli konu ise sizin cilt tipiniz.Eğer yağlı bir cilt tipine sahipseniz microblading uygulanmamalı.Kıl kıl atılan microblading atışları yağlı ciltlerde zamanla yayılacak ve çirkin bir görüntü ortaya çıkacaktır.Yani cilt analizini iyi yapabilen bir uzman olmalı.Kanama olayına gelecek olursak o gün kahve tüketiminizden tutun da kullandığınız herhangi bir ilaç varsa o bile etkilemiş olabilir.Tabii yine işin ehli bir uzman hangi tabakaya kadar baskı uygulayacağını bileceği için ciddi bir kanama olayı olmamalı.İşlem sonrası bakım tabii ki çok önemli.Üç gün korumalısınız.Vazelinle nemlendirdiğiniz taktirde kabuklanma olayı olmaz ve soyularak atma yapmaz yapılan işlem.Onun dışında bir süre su ve güneşten korumanızda yine sizin yararınıza olacaktır.Sevgiler🌸