oksitosin yagmursen mesela benim suan 5,5 aylık bebegim var 15 gün sonra 6 aylık olmuş oluyor çünkü tam doluyor 6 ay. Ve 7. Ayına giriyor, hatta ortalıgı daha da karıştırıyım 6dan gün alıyor şuan kfjfjfkf😆
Hilam yagmursen yani evet bunun kavgası en çok ek gidaya geçerken oluyor diğer türlü pek takmıyorum he diyorum
annebenanneoldum Ya hepiniz ayni şeyi söylüyorsunuz ama aslında herkes farklı bişey anlatmaya çalışıyor 😂😂 grip ve uykusuzluğun verdiği yorgunlukla okuduğum şey “her müdür müdür müdür?” E çok benziyo 😂😂😂😂😂
yagmursen ElifB08 tamam burda sıkıntı yok, 6. Ayını doldurdu mu denir 7. Ayını doldurıyor mu denir onu soruyorum :D
ikikoalaanasi yagmursen 6 ayını tamlayinca 6 aylık denir. İsterse 7 ay 10 günlük olsun 😀 alternatif olarak yarım yaşında da diyebilirsin
yagmursen ikikoalaanasi nasıl yani :D en cok bu aklımı karıstırdı ahahah 7 ay 10 günlük olunca nasıl 6 aylık oluyor ahahha
ikikoalaanasi yagmursen şuan benim de aklım karıştı, herhalde aciklayamayacagim shhshsh başkası söylesin 😂😂😂😂
Ebrummm yagmursen 6 ayi doldurunca 6 aylik. 6 ay 15 gunluk olduktan sonra 6 bucuk aylik diyorum 7 ayini doldurunca 7 aylik dicem bana boyle mantikli geliyo😅
Asenam16 yagmursen gece gece beynim yandı. 😂😂Hamileyken de hafta hesapları çok karışık gelirdi. Şimdi bebe ayları.