yagmursen Tam 6 aylık olan bebeğe 6. Ayını doldurmuş mu denir yoksa 7. Aya girdiği zaman mı 6. Ayı doldurdu denir ? :D
yagmursen Kızlar benim de kafam karıstı :D 6. Ayını doldurmuş diyor 7 cıkıyor 5. Ayını doldurdu diyor 5 e giriyor bazısı ondan sordum :D
yagmursen oksitosin vallahi herkes ayrı telden söylüyor :D anlamıyorum milletin bebişi kac aylık ahah
oksitosin yagmursen mesela benim suan 5,5 aylık bebegim var 15 gün sonra 6 aylık olmuş oluyor çünkü tam doluyor 6 ay. Ve 7. Ayına giriyor, hatta ortalıgı daha da karıştırıyım 6dan gün alıyor şuan kfjfjfkf😆
Eslemimmm yagmursen yeni doğan bebeği düşünün tam 30 günlük olunca 1 aylık diyoruz demi .öyle düşününce 6 ayını doldurunca 6 aylık diyoruz .yedinci ayın içinde oluyo ama daha 7 aylık olmuş olmuyo çünkü bir ayı tamamlaması lazım .
Peki yagmursen 7. Aya girince 6 ayini doldurdu denir doldurduğu ay ve yaş söylenir diye biliyorum doktorlar da öyle yazıyor
Hilam Peki bende böyle diyorum ama etrafim hep altı aylık olmuş bebeğe yediye girdi yada yedi aylık diyor
Zlm yagmursen tam 6 ayı doldurmussa zaten 7. Aya girmiştir 6 ay 1 günlük bebek 8.ayindan 1 gün harcadı demektir