Gryffindor doktora da gidince zaten oda öyle hesaplıyor bakıyor. 9 ay 1 günlük mesela diyor ya. O çocuk 9 aylık. Ay bide bazıları var 9 ayı işliyor 10 aydan gün alıyor. Ne 10 ayı ya. Çocuk daha doğmadı 😀😀 geçenlerde bir yerde denk geldik. Çocuklarımız aynı görünüyor. Kaç yaşında dedi. 2 buçuk dedim. Aa biz büyüğüz o zaman dedi. Sizin ne kadarlık dedim. 3 u işliyor dedi. Hangi ay doğumlu dedim. Ocak 2020 dedi. Sorun şu benim oğlum da Ocak 2020 doğumlu 😀 var bazıları böyle işliyor diyor çocuğu büyük söylüyor.