Doga0812 amaç alkış falan değil canım benim yeni doğum yaptığın zamanlardaki psikolojini hatırla burda açılan postlara bak yetemiyor muyum iyi anne değil miyim diyen bir sürü insan var lohusa psikolojisi 1 yıl sürenler var. Bak sende tek bakıyormuşsun bebeğine kadın kadına düşman değil dost olmalı biz anlarız birbirimizin halinden. Ben hayatta tek bırakmam deyince bırakacağın biri mutlaka vardır düşüncesiyle yazdım ben, tuvalete beraber gidiyoruz biz kucaktan inmiyor, duşa da uyutuyorum arabasına koyuyorum banyonun kapısına koyuyorum kapı açık öyle duş alıyorum mecburiyetten yoksa tek bırakmak ister mi hiç bir anne