Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık şu bir haftaya kadar banyoya pusete koyuyodum çizgi film açıyodum ama şimdi duşa kabine girdigim an çığlık çığlığa ağlıyo yürütece koydum yok kabinin kapısını kapatmıyım saçımı yıkamıyım bari dedim yok normalde yürüteçde durur ben başka odada işimi yaparım niye böyle yapıyo ya bu sıcakta mecbur duşa gircem yani