Msl- kötü annesiniz veya pislikten ölün demedim. Ben kendi çocuğumdan pay biçerek söyledim sizin çocuğunuzdan değil. Benim oğlum gündüz uykusu çok hafif ve kısadır aniden uyanır 5 dk uyumadan bile. Ama gece uykusu derin ve uzundur daldığında hiç uyanmadan 4-5 saat rahat uyur yani gündüz güvenip girmem ama gece hemen girip çıkabilirim. İster örümceğe koyun duş alın ister gece ister gündüz bu beni ilgilendirmez ki 🙂 Ben kendimden pay biçerek yorum yaptım istersen hiç duş alma senin bileceğin şey