gokce24 özelde de doktoru iyi seçip bulmak gerek. Her özel doktoru numara vermiyor, 2ay önce özel doktoru yüzünden hastanelik olduk ancak aynı şikayet ile yigenim devlet te acile giriş yaptırıp anında tedavisine başlatıldı(rota virüsü olmuşlardı). Yeni bulabildim iyi bir doktor. devlet hastanesi gayet iyi bence hele ki rutin kontroller de. Ben sadece randevu açısından zorlanıyorum ve iyi devlet hastanesi bize uzak ,o yüzden özele gidiyoruz