gokce24 benim ilk götürdüğüm doktor 3 aylık olana kadar her ay artık yapabileceği, benim yaptırmam gerekenleri söylüyordu çok memnundum. Artık sizi gözleriyle takip etmesi lazım, artık yüzüstü bırakman lazım, gece uyanınca şöyle yapman lazım vs diye ayına göre bilgilendiriyordu. Daha sonra ilçemizde popüler olan doktora götürdük o da boyuna kilosuna baktıktan sonra sormak istediğiniz bir şey var mı diyordu. Aklıma gelen soruları telefona kaydediyordum, doktora gidince de hepsini soruyordun, detaylıca sıkılmadan her soruma cevap veriyordu o da iyiydi. Allah esirgesin ters giden bir şey varsa sık doktor kontrolü bunu erken teşhis etmede önemli bence. Devlet hastanesindeki doktor da aynı şeyi yapar ama işte devlette güler yüzlü doktor bulmak biraz zor