OnderArasinAnnesi Gece 11den sabah 6ya kadar hem ağlayıp hem ayakta sallanarak oğluma ninni söylemeye çalıştım . Gündüz 5dk lavaboya gidemeyip kucağımda lavaboya gittiğim zaman oldu ,çok zor evet ama geçiyor . Öncelikle bende gaz yapıcak diye sadece zeytin yumurta ekmekle 7.aya kadar direndim . Beslenmem hemen etkiliyordu çünkü daha şiddetli krizler geliyordu . Karnının tok olduğuna emin ol ,gazını 5dk ara ile çıkar emzirme arası (ben beceremedim memeyi bıraktığında çığılık atıyordu). Golden goat mama bize iyi geldi yorgunluktan sütüm gelmediğinde 30cc ondan yaptım verdim .kiraz çekirdeği kurutmuştum ,bir çorap içine koyup sıkıca bağlıyordu ardından ütüyle ısıtıp sıcaklığına bakıp karnına havlu ile satıyordum ,göğüsğmde uyuyordu .
Verdiğim linkte anne karnı sesi mevcut birtek bunda sakinliyordu , gün içinde papatya,Melisa veya ıhlamur içmeye çalışıyordum sakinlesin diye . Biri mutlaka yardımcı olsun eşin annen kaynanam kardeşin kim varsa . Benim etrafımda kimse yoktu 9ayda kendimden vazgeçtim çok şükür 5.ayın sonunda bitti ama bende 3sene yaşlandım . Çok iyi anlıyorum , bebeğinin seninle bol bol ten teması yapmasına izin ver daha rahat edersin .ışık loş olsun çok aydınlık odada da deliriyolar . Ayak altına parmak uçlarına hafif bastırarak masaj yap ,ılık duş . Bunları sırayla denemekten başka çare yok her bebek farklı canım , Allah sabır versin 🙏Nebile de sana da bol sağlık ….